Vizuál letošního karlovarského festivalu se vrací k fotografii

Hlavním motivem letošního vizuálu filmového festivalu v Karlových Varech je fotografie s tématem objetí.

St 23. dubna 2025 11:50 3 min Sdílet

# Marketing

/media/whljn0y4/mf-kvv

Fullscreen Sdílet

/media/whljn0y4/mf-kvv

Fullscreen Sdílet

Pořadatelé Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, který se uskuteční od 4. do 12. července, představili vizuál letošního 59. ročníku a také jednotlivé partnery. Podobu vizuální identity opět dodalo Studio Najbrt. Autorkou námětu je Zuzana Lednická, spolupracovali Aleš Najbrt a fotograf Václav Jirásek.

„Hlavním motivem vizuálu 59. ročníku filmového festivalu se stalo jednoduché lidské gesto – objímání. Obyčejný silný moment, symbol blízkosti, přátelství, lásky i odpuštění. Fotografie vytvořené s různými lidmi v různých situacích, tady a teď," popsala Zuzana Lednická.

Výkonný ředitel festivalu Kryštof Mucha ocenil podporu, které se festivalu dostává ze strany Ministerstva kultury. Před podpisem je nová dohoda, na základě které by ministerstvo přispívalo na festival částkou 20 % z celkového rozpočtu MFF KVV.

„Naši partneři jsou s námi i třicet let, je to mimořádné portfolio partnerů, vážíme si jejich přízně,“ dodal Mucha. Partnerské subjekty pro letošní ročník se příliš nemění, k letošním změnám patří např. pražský hotel Fairmont (bývalý Intercontinental), který nahradil hotel Four Seasons. Oficiální kávou je Lavazza (loni Vergnano), šampaňským G.H. Mumm (loni Moët & Chandon) a oficiálním drinkem Don Papa (loni Campari).

Tiskové konference se nemohl z důvodu nemoci zúčastnit prezident festivalu Jiří Bartoška.

/media/rpbcvr3a/mff-kv_vizual-59

Fullscreen Sdílet

Přehled partnerů 59. ročníku MFF KV 

Za podpory Ministerstva kultury

Hlavní partneři

  • Innogy
  • Vodafone
  • Rohlik.cz
  • Allwyn
  • ČEZ
  • Karlovy Vary
  • Karlovarský kraj

Partneři

  • UniCredit Bank
  • Orlen
  • Philip Morris ČR
  • DRFG
  • Minerální voda Mattoni
  • Visa
  • Investiční skupina Progresus
  • Renomia
  • GeeToo Holding

Za podpory

  • Knihkupectví Luxor
  • Bjut Dr. Max
  • EY
  • L’Oréal Paris
  • Ostra Group
  • HSF System
  • Film Industry Office: za podpory Nadace PPF

 

  • Oficiální vůz: BMW
  • Oficiální káva: Lavazza
  • Oficiální palivo: Verva
  • Oficiální šampaňské: G.H. Mumm
  • Oficiální pivo: Pilsner Urquell
  • Oficiální drink: Don Papa
  • Partner čistého festivalu: Kärcher
  • Dodavatel festivalových cen: Moser
  • Partner festivalového Instagramu: Profimed
  • Oficiální kolo: Specialized
  • Partner projektu Kino bez bariér: Innogy Energie, České dráhy
  • Oficiální neziskový partner: Sue Ryder
  • Oficiální partner golfových turnajů: Rowan Legal, Sedlecký kaolin

Hlavní mediální partneři

  • Česká televize
  • Radiožurnál
  • Právo
  • Seznam.cz
  • Reflex
  • BigBoard Praha

Mediální partneři

  • Elle
  • Esprit
  • Novinky.cz

Hlavní partnerské hotely

  • Hotel Thermal
  • Grandhotel Pupp
  • Fairmont Golden Prague
  • Carlsbad Plaza

Další informace o partnerech můžete najít v dokumentu níže.

Soubory ke stažení

-mav-

# logo # film # sponzor # Studio Najbrt # festival # sponzoring # Karlovy Vary # brand # vizuál # partner # Jiří Bartoška # MF KVV

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.