Autor textu MediaGuru
Hlavním motivem letošního vizuálu filmového festivalu v Karlových Varech
je fotografie s tématem objetí.
Pořadatelé Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, který se uskuteční od 4. do 12. července, představili vizuál letošního 59. ročníku a také jednotlivé partnery. Podobu vizuální identity opět dodalo Studio Najbrt. Autorkou námětu je Zuzana Lednická, spolupracovali Aleš Najbrt a fotograf Václav Jirásek.
„Hlavním motivem vizuálu 59. ročníku filmového festivalu se stalo jednoduché lidské gesto – objímání. Obyčejný silný moment, symbol blízkosti, přátelství, lásky i odpuštění. Fotografie vytvořené s různými lidmi v různých situacích, tady a teď," popsala Zuzana Lednická.
Výkonný ředitel festivalu Kryštof Mucha ocenil podporu, které se festivalu dostává ze strany Ministerstva kultury. Před podpisem je nová dohoda, na základě které by ministerstvo přispívalo na festival částkou 20 % z celkového rozpočtu MFF KVV.
„Naši partneři jsou s námi i třicet let, je to mimořádné portfolio partnerů, vážíme si jejich přízně,“ dodal Mucha. Partnerské subjekty pro letošní ročník se příliš nemění, k letošním změnám patří např. pražský hotel Fairmont (bývalý Intercontinental), který nahradil hotel Four Seasons. Oficiální kávou je Lavazza (loni Vergnano), šampaňským G.H. Mumm (loni Moët & Chandon) a oficiálním drinkem Don Papa (loni Campari).
Tiskové konference se nemohl z důvodu nemoci zúčastnit prezident festivalu Jiří Bartoška.
Za podpory Ministerstva kultury
Hlavní partneři
Partneři
Za podpory
Hlavní mediální partneři
Mediální partneři
Hlavní partnerské hotely
Další informace o partnerech můžete najít v dokumentu níže.
-mav-
# logo # film # sponzor # Studio Najbrt # festival # sponzoring # Karlovy Vary # brand # vizuál # partner # Jiří Bartoška # MF KVV
Autor textu MediaGuru