Generali zůstává partnerem Jizerské 50, Běhej lesy i Road Classics
Generali Investments CEE prodlužují partnerství s Jizerskou 50, Běhej lesy
a Road Classics až do roku 2029.
Generali Investments CEE prodlužují partnerství s Jizerskou 50, Běhej lesy
a Road Classics až do roku 2029.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Kampaň na nový ročník tuzemské fotbalové ligy pokračuje druhou fází.
S ligovým fotbalem se nově spojují České dráhy a společnost Vinci.
Prodloužení partnerství mezi Allwyn a MFF KV znamená nejen pokračování
v podpoře mladých filmařů prostřednictvím Allwyn Residency, ale
současně ještě výraznější zapojení do dění festivalu. Allwyn chce
pomoct festivalu růst skrze nové formáty a inovace.
Reklamní příjmy Českého rozhlasu se po přijetí velké mediální novely
snižují. Pokles jen v letošním roce je odhadován na 75 milionů korun.
Kampaň Tajný bar zasáhla všechny klíčové segmenty: stávající a
potenciální klienty, HR talenty, a dokonce i konkurenci.
Alkohol jako zdraví prospěšný nápoj či klíč k úspěchu u žen.
Oldřich Vávra z katedry marketingu pražské VŠE se v dalším textu
zaměřuje na to, jak se vyvíjely reklamy a marketing alkoholických nápojů.
Hlavními partnery zlínského filmového festivalu pro děti a mládež
zůstávají Škoda Auto a Kovárna Viva. Mezi významné partnery postoupila
ČSOB, nově se s festivalem spojuje Lidl.
Na dalších pět let se Tipsport stává oficiálním sponzorem IIHF
Mistrovství světa v ledním hokeji.