Vitana spouští grilovací kampaň „Pojďme gorilovat“

Vitana startuje kampaň na grilovací sezónu. S podtitulem „Pojďme gorilovat“ opět staví na písni.

St 27. dubna 2022 13:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20734/vitana_kv_2022_slider

Fullscreen Sdílet

/media/20733/vitana_kv_2022

Fullscreen Sdílet

Česká značka Vitana zahajuje grilovací sezónu kampaní s podtitulem „Pojďme gorilovat“, kterou chce oslovit všechny milovníky grilování a nabízí zákazníkům novinky pro letošní sezónu. 

Stejně jako v předchozích letech, Vitana staví komunikaci na kampani „gorilování“ v čele s panem Gorilou. Letos se konkrétně rozhodla spotřebitelům přiblížit význam slova „gorilování“. „Skrývá se za ním pouto mezi rodičem a dítětem, kdy děti žadoní u rodičů, aby se mohlo jít ,gorilovat’ a oni jim to splní. Slovo ,gorilovat' je tedy slovní hříčkou, kterou mnoho dětí může místo správného slova grilování používat,“ uvedla Michaela Plecitá, produktová manažerka Orkla Foods Česko a Slovensko. 

Kampaň poběží v televizi a na internetu, kde budou využity reklamní spoty o délce 15 a 30 s, jejichž leitmotivem je opět píseň, tentokrát však speciálně vymyšlena z kreativní dílny agentury WMC Grey

Součástí kampaně budou také spotřebitelské soutěže na stránkách www.grilujemevemeste.cz, dále in-store a PR aktivity, které budou postupně informovat o nových produktech v kategorii koření a dressingů. O digitální část  kampaně se stará MarketUp, o PR aktivity Havas PR.

Zájem o grilování v městské zeleni podporuje Vitana také výstavbou veřejných grilovišť. V rámci projektu „Grilujeme ve městě“ společnost vybudovala už patnáct grilovacích míst po celé republice. 

-stk- 

# kampaň # WMC Grey # grilování # Vitana # Gorilování

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.