Visa na kreativu volí Wieden+Kennedy a Publicis

Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.

So 5. prosince 2020 08:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15122/visa_wiedenkennedy_publicis

Fullscreen Sdílet

/media/15122/visa_wiedenkennedy_publicis

Fullscreen Sdílet

Společnost Visa uzavřela globální kreativní tendr. Po celém světě bude nově spolupracovat se dvěma kreativními agenturami. Ke stávající spolupráci s Publicis Groupe přidává ještě agenturu Wieden+Kennedy. Ta střídá dosavadní BBDO. 

Wieden+Kennedy povede kreativní strategii a větší kampaně, Publicis Groupe a její agentury se budou na jednotlivých trzích nadále starat o mediální plánování a nákup médií na lokální úrovni. 

„Poslání společnosti Visa i nadále tkví v propojování světa a pomáhání jednotlivcům, firmám i ekonomikám k prosperitě,“ uvedla ředitelka marketingu a komunikace značky Lynne Biggar s tím, že i nyní se bude Vsa snažit pohánět ekonomiku, rozšiřovat bezkontaktní digitální platby a pomáhat k návratu ke každodennímu životu a podnikání. 

-stk-

# kreativa # Publicis Groupe # tendr # výběrové řízení # Wieden + Kennedy # Visa

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.