Vinařský fond vypisuje tendry za 107 milionů korun

Vinařský fond hledá mediální, kreativní i produkční agenturu na tříletou komunikační kampaň na podporu Vína z Moravy, vína z Čech.

Po 30. srpna 2021 11:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18006/vino_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/18006/vino_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Vinařský fond vypisuje nové veřejné zakázky na zajištění kreativních a mediálních služeb pro tříletou komunikační kampaň na podporu Vína z Moravy, vína z Čech. 

Cílem kampaně, jež bude probíhat v letech 2022 až 2025, je propagace vinařství a vinohradnictví na území České republiky, dále prodeje vína a dalších produktů a ochraně označování vína podle zeměpisného původu. 

Předpokládaná hodnota zakázky kreativní části je 45 mil. korun, mediální části 49,6 mil. korun a produkční části za 12,8 mil. korun. Vyplývá to z informací uveřejněných na portále e-zakázky. 

-stk- 

# média # reklama # kampaň # mediální nákup # mediální plánování # tendr # veřejné výběrové řízení # Vinařský fond

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.