Vinařský fond uvádí novou značku perlivých vín „bublinky“
Vinařský fond přichází na trh s novou značkou „bublinky“. Cílem je
sjednotit vinaře v segmentu perlivých vín.
Vinařský fond přichází na trh s novou značkou „bublinky“. Cílem je
sjednotit vinaře v segmentu perlivých vín.
# Aktuality # Reklama # Retail
Kampaň k letošnímu 18. ročníku svatomartinských vín se už rozběhla.
Vinaři letos dávají do prodeje 2,35 mil. lahví svatomartinského vína.
Vinařský fond podporuje novou kampaní značku Vína z Moravy, vína
z Čech. Zvolil k tomu dokumentární cestu.
Vinařský fond podpoří letošní Svatomartinská vína kampaní ve veselém
duchu. Do prodeje půjde asi 2,2 mil. lahví.
Vinařský fond hledá mediální, kreativní i produkční agenturu na
tříletou komunikační kampaň na podporu Vína z Moravy, vína z Čech.