Uniqa uvádí novou reklamu, zaměřuje se na klid domova

Uniqa spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova.

Po 18. září 2023 07:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25893/uniqa_ambasador-ondra-synek

Fullscreen Sdílet

/media/25893/uniqa_ambasador-ondra-synek

Fullscreen Sdílet

Skupina Uniqa spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova. Upozorňuje na širší dosah pojištění a chce veřejnosti ukázat, že pojišťovna umí být spolehlivým partnerem nejen při krizových okamžicích škody, ale i v běžném životě.

„Zákaznické preference a zkušenosti dlouhodobě průběžně sledujeme. Snažíme se změnit naše pojistná řešení a služby tak, aby je vnímali jako opravdovou pomoc s přidanou hodnotou. Naše kampaň představuje jeden produkt Domov & bezpečí v naší nabídce, jenž byl už s tímto záměrem vyvinutý,“ řekla Ganna Pidgorna, členka představenstva Uniqa  odpovědná za úsek People, Brand and Sustainability.

Nová komunikační vlna běží v Česku (i na Slovensku) od 11. září a potrvá do konce roku. Na TV Nova byl nasazen 30sekundový spot „Společně žijeme klidněji“; kampaň je naplánována na čtyři týdny v rozmezí září až říjen 2023. V Česku využije i formát HbbTV na kanálu TV Prima.

Zdroj: Uniqa

Zdroj: Uniqa

Během října a listopadu poběží i menší PR kampaň v tisku. Na sociální sítě jsou od září do prosince připraveny vedle asistenčních videí s ambasadorem Ondřejem Synkem, mistrem světa ve veslování (na Slovensku s lyžařskou šampionkou Petrou Vlhovou), také 15s pre-rollvidea na YouTube.

-mav-

# reklama # kreativa # Uniqa # pojištění

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.