ČAP chce kampaní snížit podpojištění rodin v Česku
Kampaní „60 % nestačí“ upozorňuje Česká asociace pojišťoven na
problém podpojištění českých nemovitostí.
Kampaní „60 % nestačí“ upozorňuje Česká asociace pojišťoven na
problém podpojištění českých nemovitostí.
„Dal bych si pivo,“ paroduje kluk tátovo chování během cyklovýletu.
Kooperativa spouští kampaň k novému Pojištění soběstačnosti Flexi.
Nová kampaň pojišťovny Kooperativa nastavuje nový standard toho, co
pojištění může a má dělat.
Tři čtvrtiny Čechů se označují za průměrné bohaté. Z investičních
či spořících produktů využívají nejčastěji spořící účet, ukazuje
průzkum Ressolution Group.
Česká asociace pojišťoven (ČAP) upozorňuje v nové kampani na nízkou
míru uzavřených životních pojištění vyprávěním skutečných
příběhů lidí.
Děti vidí, že pracujete, i když jste zrovna na společném výletě,
ukazuje první spot z nové série podporující životní pojištění Flexi
od Kooperativy.
Produkt životního pojištění FLEXI od Kooperativy změnil loni komunikační
koncept i přístup ke strategické komunikaci. Zapojení prediktivního
modelování přineslo nákladovou úsporu a odrazilo se v lepších
obchodních výsledcích. Změnu zlatem ocenila i oborová soutěž Effie.
Uniqa spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované
tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova.