Týdeník Reflex v brandové kampani vybízí k prolomení bublin

Nová kampaň časopisu Reflex vyzývá k pohledu mimo stereotypy. S konceptem zaměřeným na budování vlastní image přichází po více než deseti letech.

/media/pchjtkyj/reflex_kampan_bubliny

Fullscreen Sdílet

/media/pchjtkyj/reflex_kampan_bubliny

Fullscreen Sdílet

Časopis Reflex spouští při příležitosti 35. výročí své existence novou brandovou kampaň s poselstvím „rozbíjení bublin“, ve kterých si lidé zvykli žít. Koncept se zaměřuje na budování image značky a přichází po více než deseti letech.

Vizuální styl kampaně pracuje s motivem skleněných bublin, symbolizujících uzavřené světy hoaxů, polopravd a stereotypů. Reflex v roli průvodce tyto iluze rozbíjí a nabízí pohled na realitu. „Reflex je tu už 35 let a nikdy se nebál říkat věci naplno – bez ohledu na to, jestli jdou s proudem, nebo proti němu,“ uvedl šéfredaktor Martin Bartkovský.

Hlavními prvky kampaně jsou tři postavy, tři příběhy a tři uzavřené světy, zachycené během jediného dne v budově Czech News Center na Hagiboru. Výsledkem jsou půlminutové spoty, které se objeví na televizních stanicích Prima a Prima Cool, desetisekundové sponzorské vzkazy poběží na TV Nova a České televizi. Reflex bude vidět také v kinech CineStar, v rádiích, v outdoorových plochách, online reklamě, tištěných inzerátech a newsletterech.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=476&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Freel%2F672152269097137%2F&show_text=true&width=267&t=0" width="267" height="591" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

Zdroj: Czech News Center

Kampaň vznikla in-house v Czech News Center bez spolupráce s externí agenturou. Pod vedením režiséra a autora konceptu Toma Kubizňáka se do ní zapojili mimo jiné šéfredaktor Martin Bartkovský, brand manažerka Nikola Navrátilová (autorka radiospotu), kameramani Adam Špalek a Petr Holeček, postprodukční tým Jiří Rupprecht a Ondřej Veselý, výkonná producentka Aneta Ostrá. Významnou roli sehrála právě postprodukce, zejména při vytváření speciálních efektů.

„Reflex je nejen dlouhodobě silnou značkou na poli názorové žurnalistiky, ale i důležitým pilířem portfolia Czech News Center,“ dodal Pavel Renčín, marketingový ředitel společnosti.

-mav-

# reklama # kreativa # časopis # brand # Reflex # stereotyp # bublina

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.