Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě
Rozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam.
Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
Rozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam.
Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
Časopis Můj ateliér, zaměřený na inspirace pro úpravu obydlí, zahrady a
jiné kreativní činnosti, ukončí vydávání.
Nabídku dětských tištěných časopisů rozšiřují dvě značky, které
mají silné zastoupení v digitální podobě.
Obrat ve vydávání časopisu Playboy. Nakonec na trhu zůstane. Novým
vlastníkem časopisu je společnost HFC Play ze skupiny CCS Premium Trust.
Do čela fotbalového magazínu Hattrick nastoupil Luděk Mádl. Slibuje
hlubší analýzy i infografiky.
Časopis Chatař a chalupář prochází proměnou. Vydavatel sází na nové
rubriky i marketingovou podporu. Řízení časopisu se ujala Vanda Jesenská,
Prodejům slovenských deníků dominuje Nový Čas, měsíčníkům Záhradkár
a týdeníky mají nového lídra. Přinášíme výsledky prodejů slovenského
tisku v loňském roce.
První mezinárodní magazín, který v tuzemsku vyšel po roce 1989, na
českém trhu končí. Poslední číslo časopisu Playboy vyjde
v červnu 2025.