Tesco podporuje novou kampaní věrnostní Clubcard

Tesco spouští novou kampaň na podporu věrnostního programu Clubcard. 

Pá 31. ledna 2025 07:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/fpwb3n5a/tesco-clubcard

Fullscreen Sdílet

/media/rexhcw0e/tesco-clubcard_kv

Fullscreen Sdílet

Tesco startuje novou kampaň s cílem podpořit svůj inovovaný věrnostní program Clubcard. Připomíná v ní nejen hlavní benefit „Clubcard šetří peníze“, ale také personalizované kupony i herní prvky. 

„Nakupování v Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na míru jednotlivým zákazníkům.  A díky Clubcard aplikaci je i velmi interaktivní a zábavné,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.

Kampaň k relaunchi věrnostního klubu Clubcard, který využívá v současnosti více než milion uživatelů, zahrnuje televizní reklamu, online, sociální sítě, letáky a materiály na prodejnách.

Zákazníci mohou v rámci programu Clubcard proměňovat nasbírané body za peněžní poukázky a také využívat digitální kupóny na speciální produktové slevy přímo ve svém mobilním telefonu. Součástí jsou i různé soutěže, například stírací výherní kartičky nebo kolo štěstí.

-stk- 

# reklama # kampaň # Tesco # věrnostní klub # Clubcard

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.