Teads rozšiřuje partnerství s LG Ad Solutions i do Česka

Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka.

Út 28. ledna 2025 13:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15851/tv-screen

Fullscreen Sdílet

/media/ajcevq5t/lgteads

Fullscreen Sdílet

Společnost Teads, globální mediální platforma, a LG Ad Solutions, působící v oblasti connected TV (CTV) a cross-screen reklamy, rozšiřují své partnerství do regionu střední a východní Evropy (CEE). Tato expanze zahrnuje klíčové trhy, jako jsou Polsko, Rumunsko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Slovinsko, Srbsko a Bulharsko, přičemž nově pokrývá i Česko.

„Chytré televizory si na celosvětové úrovni upevňují svou roli jako středobod propojené domácnosti, a proto rozšíření našeho exkluzivního partnerství představuje klíčový krok k prohloubení vztahů mezi značkami a spotřebiteli na těchto důležitých trzích,“ uvádí Ed Wale, viceprezident pro mezinárodní trhy ve společnosti LG Ad Solutions.  

„Toto rozšíření poskytuje inzerentům přístup k prémiovým CTV reklamním plochám a pokročilým možnostem cílení, které jim umožňují oslovit publikum smysluplným a efektivním způsobem,“ komentuje Mihai Bostinaru, generální ředitel Teads CEE.

Rozšířená spolupráce poskytuje inzerentům přístup k nativním CTV formátům, jako je LG Home Screen

-stk-

# reklama # spolupráce # LG # Teads # CTV # Connected TV # LG Ad Solutions

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.