Outbrain dokončuje akvizici společnosti Teads
Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení
k dokončení akvizice platformy Teads.
Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení
k dokončení akvizice platformy Teads.
Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a
východní Evropy, včetně Česka.
Platforma Teads a provozovatel operačního systému Smart TV Vidaa USA
rozšiřují a prodlužují své partnerství.
Přes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před
klasickou lineární televizí.
Platforma Teads zahajuje spolupráci s Rakuten Advertising, nabídne prémiové
videoreklamy v celém regionu, včetně Česka.
Spojením platforem Outbrain a Teads vznikne nezávislá reklamní síť, jež
propojí 20 tisíc reklamních zadavatelů na více než 50 trzích.
Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na
životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf
Teadsu Daniel Tvrz.
Na devíti trzích včetně Česka spouští Lindex kampaň „Made for
play“.