T-Mobile s influencery motivuje kampaní k darování krve

T-Mobile ve spojení s českými influencery a za podpory Českého červeného kříže spouští kampaň „Dej odběr“. 

Ne 10. srpna 2025 06:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/u4ubkz1w/dej-oběr

Fullscreen Sdílet

/media/u4ubkz1w/dej-oběr

Fullscreen Sdílet

T-Mobile reaguje na nedostatek krve a jejích dárců v českých nemocnicích v období léta. Ve spolupráci s českými influencery a za podpory Českého červeného kříže (ČČK) spouští kampaň „Dej odběr“, která má za cíl motivovat nové i stávající dárce. 

Kampaň, jež poběží od 11. do 31. srpna, využívá formát YouTube videí s influencery, jako je sportovkyně Lucie Minářová nebo YouTuber David Luu, kteří se sami rozhodli darovat krev a zároveň k tomu motivovat i své sledující. Kampaň, která se natáčela přímo v prostorách Fakultní nemocnice Královské Vinohrady přitom pracuje s claimem „Dej odběr”, který virtuální odběr YouTube kanálů přenáší do reálného života. Klíčovým vizuálem je polštářek, který je využíván při samotném odběru na podporu cirkulace krve a je symbolem dárcovství krve.

V kampani se T-Mobile spojil s Českým červeným křížem, který v České republice bezpříspěvkové dárcovství zastřešuje a zároveň se zaměřuje na nábor nových dárců i odměňování těch pravidelných. V roce 2024 ČČK jich ocenil více než 29 tisíc a letos získá prestižní Zlatý kříž celkem 623 těch, kteří darovali alespoň 160krát.

Pod kampaní je podepsána slovenská agentura MUW Saatchi & Saatchi, adaptaci měl na starosti Triad. 

-stk-

# reklama # kampaň # influencer # T-Mobile # Český červený kříž # influencer marketing # Triad # MUW Saatchi & Saatchi # darování krve # krev

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.