T-Mobile s influencery motivuje kampaní k darování krve
T-Mobile ve spojení s českými influencery a za podpory Českého červeného
kříže spouští kampaň „Dej odběr“.
T-Mobile ve spojení s českými influencery a za podpory Českého červeného
kříže spouští kampaň „Dej odběr“.
Výběrové řízení na kreativní agenturu společnosti T-Mobile je uzavřené
a účastní se ho i stávající agentura Ticino. Komunikaci na sociálních
sítích zajistí od července Triad.
Na posílení zaměstnavatelských značek si T-Mobile i Slovak Telekom vybralo
agenturu Triad Prague.
Do role Chief Operations Officer agentury Triad Prague nastupuje Adéla
Marešová.
Na pozici Strategy Director do agentury Triad Prague přichází Matúš Ficko.
Agentura Triad Prague výrazně rozšiřuje svůj kreativní tým. Přichází
do něj čtyři nové tváře.
Na pozici Chief Creative Officer se do agentury Triad Advertising vrací Rado
Jankovič.
Značka Horalky přichází na trh s novinkou v podobě menšího balení.
Představuje ho kampaní „Stvořené pro share“.