Strongbow přináší novinky, mapuje veřejná griloviště

Cider Strongbow rozšiřuje svou produktovou řadu o dvě nové příchutě. Zároveň mapuje veřejná griloviště.

Pá 31. července 2020 10:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13572/strongbow_citrusedgecucumberjpg

Fullscreen Sdílet

/media/13572/strongbow_citrusedgecucumberjpg

Fullscreen Sdílet

Značka ciderů Strongbow přichází na trh se dvěma novými příchutěmi v podobě Cucumber & Mint a Citrus Edge. Uvedení novinek podpoří kampaň v online prostředí a na sociálních sítích. Zapojí se do ní i influenceři, kteří ozkouší veřejná griloviště. 

Kampaň pracuje s jednou z nejčastějších příležitostí konzumace cideru – grilováním. I z tohoto důvodu se značka Strongbow pustila do mapování veřejných grilovišť, ať už těch, kde jsou k dispozici veřejné grily či ohniště, nebo jen piknikových míst, kam je možné si přinést svůj vlastní kompaktní gril. Na mapě se mohou uživatelé inspirovat, nebo se podělit o vlastní tipy na grilování v městské zeleni. 

V rámci kampaně spolupracuje Strongbow s influencery Alex Sedláčkovou, Dominikou Lukášovou, Anežkou Chudlíkovou (Notsofunnyany), Nikol Trojanovou a Adamem Machem, kteří se rozjedou s vlastním vybavením na gril na vybrané destinace z mapy, podělí se o své zážitky a spustí soutěž o balíčky s přenosným grilem. 

-stk- 

# reklama # kampaň # influencer # Heineken # cider # grilování # Strongbow

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.