Stratégem agentury Taste se stává Maroš Gonda

Na pozici stratéga agentury Taste přichází Maroš Gonda.

Ne 12. prosince 2021 08:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/19295/maroš-gonda_taste

Fullscreen Sdílet

/media/19295/maroš-gonda_taste

Fullscreen Sdílet

Novým stratégem agentury Taste se stal Maroš Gonda. Bude pracovat na strategiích a brandbuildingu. Zároveň se zapojí i do interního rozvoje oddělení, vylepšení procesů a propojení jednotlivých služeb Tastu. 

Maroš Gonda prošel pozicemi Strategic Planner, Performance & Strategy Manager a Marketing Specialist v rámci Creative Dock, působil také jako Campaign Execution v agentuře Wunderman. „Dlouho jsme hledali do týmu kolegu, který bude mít chuť věci měnit a zamýšlet se nad celý procesem, jak k tvorbě strategií značek přistupovat. S Marošem už od prvního dne redefinujeme naše metody a hledáme nové cesty, jak se dívat na celý positioning našich klientů a jejich brandovou komunikaci. Zároveň si poznatky ověřujeme i při testování postupů přímo s klienty v naší správě,“ uvedl Jan Makovička, ředitel agentury Taste. 

-stk- 

# reklama # personálie # lidé # kreativa # Taste # Maroš Gonda

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.