Případová studie: Jak Taste hacknul Marketing Festival
Kampaň Tajný bar zasáhla všechny klíčové segmenty: stávající a
potenciální klienty, HR talenty, a dokonce i konkurenci.
Kampaň Tajný bar zasáhla všechny klíčové segmenty: stávající a
potenciální klienty, HR talenty, a dokonce i konkurenci.
# Internet & Mobil # Marketing
Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub
Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate.
„Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl
na konferenci E-mail Restart.
Maxima pojišťovna zapojila do nové kampaně AI, záběry vytvořené s její
pomocí kombinuje s hranými scénami.
Digitální agentura Taste oznámila nástup Terezy Olivie na pozici Head of
Social Media.
Příchody Romana Číhalíka a Ondráše Petržilky souvisejí se snahou
agentury Taste posílit v oblasti strategicko-kreativních služeb.
Firma vyrábějící krmiva pro psy a kočky Yoggies uvedla televizní reklamní spoty a sponzoringové vzkazy. Připravila je agentura Taste. Spoty běží nejen v televizi (Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Gold), ale i v rádiích (Kiss rádio, Rádio Impuls, Evropa 2, Dance radio, Spin radio, Radio 1, Rock Zone), onlinu i na sociálních sítích. Kampaň poběží i během června. „V souladu s ambiciózním cílem podpořit rozvoj značky a posílit její pozici na trhu jsme vyvinuli komplexní marketingovou strategii, která se zaměřuje na tři hlavní oblasti: zvýšení povědomí o značce, zvýšení penetrace na trhu a dosažení meziročního finančního růstu obratů o 15-20% při přibližném zachování ziskovosti firmy,” říká Anna Mejsnarová, Head of Strategy z agentury Taste. Nová strategie, vytvořená na základech redefinované značky marketingovým specialistou Karlem Novotným a jeho agenturou Brand Family, je založena na porozumění potřebám zákazníků a na emocionálním propojení s pejskaři. „Naším cílem je, aby pejskaři vnímali krmivo Yoggies nejen jako prostředek k výživě svých psů, ale především jako prostředek k vytváření společných a nezapomenutelných zážitků,” dodala. „Hledali jsme optimální mix mezi raciem a emocí tak, aby přes všechno skvělé zažívá s rodinou bylo stále na čelním místě i to zažívání zdravotní, “ doplňuje Karel Novotný majitel Brand Family.
V průběhu festivalového dne na konferenci Marketing Festival, která se
koná v Brně, přináší agentura Taste rozhovory se zástupci českého
marketingu.
Do týmu SEO specialistů agentury Taste nastoupili Oleksandr Dzulja, Lukáš
Lipovský, David Bureš a na novou pozici v SEO se posunula Nikol Fialová.