Stihl si na marketingovou komunikaci vybírá agenturu Better

O komunikaci tuzemského zastoupení výrobce motorových pil a další zahradní techniky Stihl se nově stará agentura Better.

Ne 19. února 2023 08:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23916/stihl_better

Fullscreen Sdílet

České zastoupení výrobce motorových pil a další zahradní techniky Stihl si vybralo na zajištění marketingové komunikace agenturu Better. Ta od ledna zajišťuje online kampaně, sociální sítě, televizní, rozhlasové či tiskové reklamy, ale i polepy aut a další offline komunikaci. Cílem je posílit známost značky a zefektivnit růst především v segmentu zahradní techniky. 

„Uvědomujeme si, že spolupráce se značkou Stihl je pro nás závazek odpovědného přístupu k legendárním produktům. Chceme zúročit naše zkušenosti z budování značek a máme velké ambice zefektivnit dosavadní mediální aktivity značky Stihl,” popisuje CEO agentury Better Martin Kupka. 

Německá značka Stihl, známá především svými oranžovými pilami, otestovala v tendru agentury nejen kreativně, ale i z hlediska strategie mediálního plánování – úkolem byla kompletní příprava jarní kampaně.

„Vytvořili jsme kreativní koncept, který splnil klientovo zadání a zároveň umožňuje svobodně pracovat s globálními korporátními podklady s ohledem na specifika komunikace na českém trhu,” dodává kreativní ředitel agentury Better Stanislav Bílek. 

-stk- 

# reklama # marketing # agentura # komunikace # tendr # výběrové řízení # Better # Stihl

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.