Stella Artois podporuje kampaní své nealkoholické pivo

Značka Stella Artois přináší na trh upravenou recepturu svého nealkoholické­ho piva.

/media/25200/stella-nealko

Fullscreen Sdílet

/media/25191/stellaartois_kv

Fullscreen Sdílet

Stella Artois přichází na český trh s upravenou nealkoholickou recepturou. Launch nového produktu doprovází marketingová kampaň, která běží v televizi, kde jsou nasazeny sponzorské vzkazy, v kině, na internetu a sociálních sítích. 

„V rámci kampaně značka Stella Artois osloví zákazníky i v multikinech Cinestar a je součástí kurzů vaření v kuchařské škole Chefparade,“ říká brand manažerka značky Theodora Bednářová s tím, že párování piva Stella Artois s jídlem a sdílení hezkých okamžiků s blízkými je již několik let součástí identity značky. 

Celá kampaň navazuje na kreslené vizuály s názvem „You are never too far from the Life Artois“ s novým, již hraným, spotem Bon Appétit, který byl natáčen také i v Praze.

-stk- 

# reklama # kampaň # pivo # Pivovary Staropramen # Stella Artois # nealkoholické pivo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.