Autor textu MediaGuru
Staropramen spouští spotřebitelskou soutěž o věcné ceny. Vyhrát lze
designové lednice, OLED televizory či reprezentační fotbalové sady.
Pivní značka Staropramen 19. září zahájila národní spotřebitelskou promoci. Do konce října se mohou konzumenti zapojit koupí 12 vybraných piv z limitované edice do soutěže o téměř tisíc hodnotných cen.
Limitovaná edice piv Staropramen Smíchov, Staropramen Jedenáctka, Staropramen 12 a Staropramen Nealko s reprezentační tematikou na plechovkách a skleněných lahvích je již nyní dostupná v obchodech. „Mechanika soutěže je jednoduchá. Stačí nakupovat piva Staropramen z limitované edice a zaregistrovat se na speciální webové stránce. Za každý vložený kód z produktů je soutěžící zařazen do slosování o vedlejší výhry, za 12 kódů do slosování o výhry hlavní,“ vysvětluje Junior Brand Manager značky Staropramen Tibor Hauksz s tím, že soutěž trvající od 19. září do konce října je rozdělena do šesti samostatných soutěžních týdnů.
Každý týden budou losováni výherci cen, jako jsou designové retro chladničky s mrazákem Smeg, nejnovější model LG OLED TV, fotbalové reprezentační dresy a sady s míčem Puma, mikinou i šálou České fotbalové reprezentace. Nechybí ani zásoba piva. Mechanika soutěže je založena na sběru kódů zpod víček a z plechovek.
Spotřebitelskou soutěž podpoří 360° kampaň, jež poběží nejen v místě prodeje, ale také v televizi, digitálním prostředí včetně sociálních sítí a na outdoorových plochách. Krátký desetivteřinový spot s voiceoverem Hynka Čermáka vychází z loňské kampaně „Reprezentovat je pro nás nejvíc“. V digitálních formátech poběží po celou dobu konání soutěže, na televizních kanálech skupiny FTV Prima do 16. října.
-stk-
# reklama # kampaň # spotřebitelská soutěž # Pivovary Staropramen # Staropramen # Hynek Čermák
Autor textu MediaGuru