Vše se točí kolem piva, ukazuje Bloom v kampani Staropramenu
V Česku se všechno točí kolem piva: V nové kampani Staropramenu opět
hraje Orlando Bloom.
V Česku se všechno točí kolem piva: V nové kampani Staropramenu opět
hraje Orlando Bloom.
Vertikální injektáže využije Staropramen pro svou novou kampaň s Orlando
Bloomem. Zahajuje od úterý 3. září.
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle
marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
Po celý měsíc bude nyní mediální prostor patřit fotbalu. Pozornost,
kterou si jednotlivé zápasy získají, chtějí využít i partneři
šampionátu či národní reprezentace.
S blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale startuje Staropramen novou
kampaň 12. hráč.
Nový Staropramen Nealko má podle výrobce o dvě jednotky vyšší hořkost
než většina široce dostupných nealkoholických piv na českém trhu.
Staropramen 10 podporuje mediální kampaní uvedení piva Staropramen 10,
které vychází z receptury z roku 1877.
Mezinárodní reklama Staropramenu má novou tvář. Ambasadorem značky je
Orlando Bloom.