Starobrno podpoří v létě svá řemeslná piva

Starobrno přichází s novou letní kampaní na podporu svých nedávno uvedených řemeslná piva.

Pá 5. června 2020 15:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13045/starobrno_remeslnapiva

Fullscreen Sdílet

/media/13045/starobrno_remeslnapiva

Fullscreen Sdílet

Pivní značka Starobrno, patřící do portfolia společnosti Heineken, přichází s novou letní kampaní na nedávno uvedená řemeslná piva, a to spodně kvašený ležák IPL, svrchně kvašený nefiltrovaý APA a višňový RED.

Nová reklama na řemeslná piva je pokračováním úspěšné jarní imageové kampaniAť život chutná!‘. Jsme rádi, že opět vznikla ve spolupráci s režisérem Janem Prušinovským. Komunikuje spuštění nové řady produktů Starobrno craft beer čili světové pivní styly a chutě, které jsou nyní dostupné za příznivou cenu konzumentůmČesku,“ říká manažer značky Starobrno Pavel Geschmay.

Kampaň bude až do konce července k vidění v televizi, kině, tisku a na internetu. Doplněna bude o direct a PR aktivity.

Pod kreativou je podepsána agentura VCCP. Produkci zajistila společnost Up&UP production. O média se stará Dentsu Aegis Network, o PR Havas PR. 

-stk- 

# Dentsu # reklama # kampaň # Heineken # pivo # Starobrno # Jan Prušinovský # VCCP # Up&Up production # Havas PR

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.