Starobrno nasazuje reklamu od Jana Prušinovského

Starobrno podporuje kampaní svůj ležák Medium. Televizní spot natočil Jan Prušinovský.

Čt 12. března 2020 07:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12068/starobrno_medium_kv_2020

Fullscreen Sdílet

/media/12067/starobrno_kv_2020

Fullscreen Sdílet

Pivovar Starobrno spouští novou kampaň na podporu svého ležáku Medium. Značka rozšířená zejména v jihomoravském regionu cílí nově celostátně a staví na hodnotách moravské pohostinnosti a sdílení toho dobrého. Kampaň s názvem „O dobré věci stojí za to se rozdělit“ je nasazená od začátku března a dominuje jí 45 sekund dlouhý televizní spot v režii Jana Prušinovského, jehož seriál Most! nedávno získal Českého lva v kategorii Nejlepší dramatický televizní seriál.

„Naší letošní prioritou je přiblížit příběh a kvalitní produkty Starobrna celé republice. Tomu odpovídá idea kampaně i zvolený mediamix,“ uvádí Senior Brand Manager Starobrna Pavel Geschmay. Kampaň bude k vidění až do léta v televizi, outdooru, na internetu a v místě prodeje.

Kreativa vznikla v dílně agentury VCCP. Produkci zajistila společnost Up&Up production. Plánování médií i nákup má na starosti Dentsu Aegis Network. O PR se stará Havas PR.

-stk-

# Dentsu # reklama # kampaň # Heineken # Starobrno # Jan Prušinovský # VCCP # Up&Up production # Havas PR

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.