Sodexo představuje kampaní benefity Flexi Pass

Sodexo spouští novou kampaň na podporu volnočasových zaměstnaneckých benefitů Flexi Pass.

Út 31. května 2022 06:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21144/sodexo_tenis_slider

Fullscreen Sdílet

/media/21143/sodexo_tenis

Fullscreen Sdílet

Společnost Sodexo startuje novou komunikační kampaň na volnočasové zaměstnanecké benefity Flexi Pass. Jejím cílem je zvýšit ve firmách povědomí o možnostech využití karty, která nabízí širokou škálu benefitů v oblasti volného času. Kampaň poběží v online a tištěných médiích, objeví se také na konferencích. 

„Podle našich průzkumů volá po příspěvku na volný čas 32 % zaměstnanců. Je to ideální (a zároveň daňově optimální) způsob, jak přetížené zaměstnance odměnit a pomoci jim v současné finančně napjaté době. Navíc příspěvek na volný čas mohou zaměstnanci využít na cokoli z oblasti sportu, zdraví, vzdělávání, ale také cestování nebo péče o rodinu. Vybere si každý bez ohledu na věk nebo rodinnou situaci,“ popisuje Jan Michelfeit, marketingový ředitel společnosti Sodexo.

Kampaň staví na sérii vizuálů vytoužených zaměstnaneckých benefitů od dovolené až po návštěvu galerie. Při bližším pohledu jsou však vizuály složeny z meetingů přeplněného kalendáře. „Vyhořelý je každý pátý Čech a v Evropě tak držíme děsivé druhé místo v počtu obětí syndromu vyhoření. Dostupnost a hlavně kvalita odpočinkových a zážitkových benefitů pro zaměstnance nebyla nikdy důležitější. Proto bychom si na ně měli najít, v těch našich přeplněných kalendářích, čas,“ přibližuje kampaň Nikola Foktová, kreativní ředitelka agentury Leo Burnett, jež je pod kampaní podepsána.

-stk- 

# reklama # kampaň # Publicis Groupe # Leo Burnett # Sodexo # Flexi Pass # zaměstnanecké benefity

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.