Sociální sítě Becherovky nově spravuje Fairy Tailors

Agentura Fairy Tailors má na starosti sociální sítě značek Becherovka Vodka a Becherovka Originál. 

Pá 29. srpna 2025 12:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/sordmoep/becherovka_fairytailors

Fullscreen Sdílet

Společnost Maspex Czech si ve výběrovém řízení na správu sociálních sítích svých značek Bechechovka Original a Becherovka Vodka vybrala agenturu Fairy Tailors. 

Na sociálních sítích nová agentura navazuje na ATL kampaň „Vodka, na které jsme nešetřili. Až na reklamu“, jež podpořila letošní novinku Becherovka Vodku doplněnou o dvě ochucené varianty Grapefruit Fusion a Cranberry Fusion. „Pro Gen Z přicházíme s low-effort cringe konceptem, který rozšiřuje současné aktivity značky a navazuje na aktuální trendy,” přibližuje Tomáš Stehlík, Head of Social Media z Fairy Tailors. 

Agentura bude pro značku zajišťovat strategii, tvorbu obsahu, community management, influencer spolupráce i placené kampaně. „Becherovka dnes již není jen bylinný likér – je to značka kvalitního alkoholu. Na sociálních sítích chceme vytvářet aktuální obsah, který rezonuje i s mladou generací a dokáže zaujmout,“ říká Daniel Kopecký, Marketing Manager Becherovka.

Zároveň se Fairy Tailors postará o sítě Becherovky Original. Cílem je oslovit širokou cílovou skupinu, posílit brand awareness a podpořit produkty Fruits & Herbs a ready-to-drink nápoj Beton. I zde bude agentura zajišťovat strategii rozvoje social media kanálů, tvorbu obsahu a kreativních aktivací.

-stk- 

# sociální sítě # tendr # Becherovka # výběrové řízení # Maspex Czech # Fairy Tailors # Becherovka Vodka # Becherovka Original

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.