Škoda Auto si připomíná 120 let aktivit v motosportu

Automobilka Škoda Auto spustila na YouTube kampaň, v níž si připomíná 120 let svých aktivit v motoristickém sportu.

Čt 29. července 2021 15:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17665/skodaauto_motosport

Fullscreen Sdílet

/media/17665/skodaauto_motosport

Fullscreen Sdílet

Právě před 120 lety se Narcis Podsedníček s motocyklem Laurin&Klement zúčastnil závodu Paříž-Berlín, a zahájil tak aktivity značky Škoda na poli motosportu. Klíčové okamžiky v motosportu si nyní automobilka Škoda Auto připomíná sérií osmi digitálně nativních videí. Komunikaci doplňuje obsah na sociálních sítích.

„Naším cílem bylo zábavným a poutavým způsobem přiblížit bohatou historii našeho motorsportu široké veřejnosti. Chceme oslovit především mladší lidi, kteří nejsou klasickými fanoušky motoristického sportu,“ vysvětluje Filip Keresteš z oddělení marketingu Škoda Auto Česká republika.

Videa jsou zpracována formou animované koláže, v nichž se objevují  surrealistické obrazy a vizuální vtipy. To vše podtrhuje voice overem s hlasem Pavla Zedníčka. 

Úvodní video se vrací do roku 1901, kdy se značka Laurin&Klement poprvé vydala na závodní trať. Následuje éra Saši Kolowrata, jenž pětkrát vyhrál Alpskou jízdu. Chronologicky se postupuje až do současnosti, kterou reprezentuje model Škoda Fabia R5/Rally2 sbírající vavříny od roku 2015 dodnes. Videa jsou zveřejňována postupně na kanále YouTube a navazuje na ně obsah na sociálních sítích, kde se objevují i jiné a možná méně známé příběhy.

Kampaň navazuje na seriál Jedno století nestačí, jímž loni připomenula 125. výročí svého vzniku.

Na kreativě se podílela agentura Socialsharks.

-stk-

# sociální sítě # reklama # kampaň # automotive # auto # YouTube # Škoda Auto # motosport

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.