Škoda Auto si na PR vybrala FleishmanHillard

V PR tendru českého zastoupení Škoda Auto zvítězila agentura FleischmanHillard.

Út 14. června 2022 07:15 2 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/17205/skoda-auto

Fullscreen Sdílet

/media/17205/skoda-auto

Fullscreen Sdílet

Novým dodavatelem PR služeb pro české zastoupení automobilky Škoda Auto se stala agentura FleishmanHillard. Interní PR tým zapojí agenturu především do vytváření nových komunikačních konceptů a rozšíří díky ní své kapacity o dodatečný externí subjekt.

V uzavřeném výběrovém řízení pozvala Škoda Auto celkem devět agentur na základě kvalifikovaného předvýběru. Do finálové pětky se kromě vítězné agentury FleishmannHillard dostaly agentury Bison & Rose, Havas PR, Konektor PR a Ogilvy Public Relations. Služby bude za vítěznou agenturu zajišťovat tým account directora Marcela Bodnára.

„Naším cílem bylo dlouhodobě posílit vlastní tým o dodatečné externí kapacity a zároveň získat partnera, který bude přinášet nové podněty a inovace zvnějšku. Agentura FleishmannHillard nás zaujala senioritou týmu, rozhledem v tématu elektromobility a nejpřesnějším vystihnutím našich požadavků,“ zhodnotil výběrové řízení Pavel Jína, tiskový mluvčí společnosti.

Na přípravě výběrového řízení spolupracovala Škoda Auto s Asociací public relations (APRA), jež automobilce pomohla při nastavování procesu výběru dodavatele a vytváření zadání pro uchazeče.

-stk- 

# komunikace # PR # tendr # APRA # výběrové řízení # Škoda Auto # FleishmanHillard # Škoda Auto ČR

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.