Škoda Auto na správu kariérních sítí volí Socialsharks

Škoda Auto si na správu sociálních sítí pro personální oblast v tendru zvolila agenturu Socialsharks.

Po 13. února 2023 07:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/22071/skoda

Fullscreen Sdílet

/media/22071/skoda

Fullscreen Sdílet

Škoda Auto si na správu sociálních sítí pro personální oblast v tendru vybrala agenturu Socialsharks, která tak rozšiřuje spolupráci s českou automobilkou. 

Socialsharks bude pro Škoda Kariéra spravovat sociální sítě a tvořit strategie, které mají přesah i do dalších marketingových kanálů. „Cílem společné práce je představovat na sítích značku Škoda Auto nejen jako silnou průmyslovou, ale i jako technologickou firmu otevřenou všem. Zároveň budeme chtít ukázat širokou nabídku pozic pro ty, kteří do teď o automobilovém průmyslu z hlediska práce neuvažovali,“ uvádí Tomáš Geist, Škoda Auto Employer Branding a spolupráce se školami.

„Škoda Auto je velmi významným zaměstnavatelem na českém trhu, proto je pro nás velmi důležité toto renomé udržet i v naší strategii. Navíc nás již v začátku výběrového řízení velmi inspirovaly vize a cíle, kterých chce značka komunikací dosáhnout. A proto jsem ráda, že budeme mít šanci ukázat Škoda Auto i z jiné perspektivy a to jako značku, která má svým zaměstnancům rozhodně co nabídnout,“ říká Nikol Stolle, výkonná ředitelka Socialsharks. 

-stk- 

# sociální sítě # agentura # tendr # Socialsharks # výběrové řízení # Škoda Auto # kariérní sítě

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.