Schweppes volí na influencer marketing WeDigital

Schweppes si na zajištění influencer marketingu vybrala agenturu WeDigital. Na Vánoce se spojuje s Klárou a Nickem Russo.

Pá 16. prosince 2022 12:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23354/wed_schweppes_vánoce2022

Fullscreen Sdílet

/media/23354/wed_schweppes_vánoce2022

Fullscreen Sdílet

Značka Schweppes si na přípravu influencerských aktivit zvolila digitální agenturu WeDigital. S ní připravila svou vánoční a silvestrovskou kampaň, v níž se spojila s Klárou a Nickem Russo.

„Skrze influencery plánujeme posílit pozici značky Schweppes na českém a slovenském trhu,“ uvádí František Heřman, brand manager pro značku Schweppes.

„Dnes již není influencer marketing jen o příspěvcích na sociálních sítích samotných tvůrců, ale má přesah pro další marketingové aktivity. S touto myšlenku pracujeme i na Schweppes a využili jsme ji hned při tvorbě vánočního spotu,“ dodává Andrea Hurychová, zakladatelka a výkonná ředitelka WeDigital. 

Aktuální kampaň s manželským párem Russo je nasazena na sociálních sítích YouTube, TikTok a Instagram. Produkci zajistila WeDigital společně s Yoda Production. 

V podobném duchu bude laděná celá strategie na příští rok. Influenceři budou komunikovat jak na svých sítích TikTok a Instagram, tak budou vytvářet příspěvky přímo pro potřeby klienta. Celá komunikace bude postavena na rozšíření cílové skupiny i mezi mladší část populace.

Hlavní podtitul kampaně je „Vychutnej si to podle sebe“, což odráží dlouhodobou komunikaci značky Schweppes. „Chceme vyzdvihnout, že Schweppes je ideální volbou pro každého k jakékoliv příležitosti. Zároveň se chceme zaměřit na Pink tonic, který je vzhledem ke svému obsahu chininu unikátním produktem mezi růžovými limonádami v rámci mass segmentu,“ přibližuje Heřman.

-stk- 

# reklama # kampaň # influencer # tendr # influencer marketing # výběrové řízení # WeDigital # Schweppes

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.