Samsung podporuje řadu Galaxy S22 reklamou v Robloxu

V rámci kampaně na novou řadu chytrých telefonů Galaxy S22 využívá Samsung i reklamu v herní platformě Roblox.

Čt 10. března 2022 07:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20149/samsung_roblox_01

Fullscreen Sdílet

/media/20150/samsung_roblox_03

Fullscreen Sdílet

Společnost Samsung se rozhodla pro podporu nové řady chytrých telefonů řady Galaxy S22 využít mimo jiné i reklamní formáty v herní platformě Roblox. Kampaň běží do konce března v televizi, outdooru, printu, rádiu a na internetu. Zapojením Robloxu chce značka oslovit především nejmladší část cílové skupiny. 

Roblox je globální metaverse herní platforma sdružující miliony uživatelů z celého světa. Oproti jiným herním prostředím je specifická tím, že zde všechny hry vytvářejí sami její uživatelé, kteří je pak sdílejí s ostatními hráči. Celosvětově má dnes Roblox přes 160 milionů aktivních hráčů, v Česku se pak jejich počet pohybuje nad hranicí 400 tisíc. Z hlediska reklamy je platforma zajímavá zejména svou uživatelskou základnou, která pro inzerenty představuje vysoce atraktivní cílovou skupinu.

Pro Roblox jsme se rozhodli především kvůli tomu, že na této platformě dokážeme oslovit mladou generaci, která tradiční média konzumuje jen v omezené míře,říká za Samsung Martin Doležel, kampaňový manažer pro oblast mobilních zařízení. 

„Roblox je nová neokoukaná platforma, která nyní zažívá obrovský globální růst. Inzerentům nabízí unikátní cílovou skupinu, kterou v lineárním televizním vysílání ani běžnou on-line reklamou prakticky nezachytíte: mladé lidi a tzv., light TV users‘. Navíc se tam značky zatím objevují jen ojediněle, reklama v Robloxu má tak vyšší šanci zaujmout pozornost,“ popisuje Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe, která pro Samsung v České republice dlouhodobě zajišťuje nákup a plánování médií.

-stk- 

# reklama # kampaň # mobilní telefon # Samsung # metaverse # metaverzum # Roblox

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.