Huawei spouští soutěž, cílí na fanoušky mobilní fotografie
Huawei startuje celosvětovou soutěž Xmage Awards 2025. Oslovit s ní chce
především tvůrce mobilních fotografií.
Huawei startuje celosvětovou soutěž Xmage Awards 2025. Oslovit s ní chce
především tvůrce mobilních fotografií.
Mobilní telefon se stává hlavním kanálem pro komunikaci se zákazníky,
přesto má valná většina firem pro mobilní marketing nedostatečnou
strategii, ukazuje výzkum eMarketer.
V rámci své nové kampaně Vodafone vybízí veřejnost k recyklaci
nefunkčních telefonů.
Spotřebitelé stráví denně na svém mobilním telefonu 3,5 hodiny,
největší nárůst času zaznamenaly AI chatboti.
V nové kampani upozorňuje Ikea na rizika používání mobilního telefonu
před spaním. Jako řešení nabízí budík, který „neruší, dokud není
čas vstát“.
Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa
nové kampaně společnosti T-Mobile.
Honor se v rámci série unboxing videí zaměřuje na svého
konkurenta – značku Samsung. „Vyčítá“ jí nedostatek inovací.
Televizní stanice Nautical Channel se stala součástí nabídky platformy
SportsTribal TV. Díky tomu ji lze nově sledovat na chytrých zařízeních
připojených k internetu.