# Marketing # Výzkum # Aktuality
Deloitte: Chytrou TV a hodinky Češi používají častěji než laptop
Nejpoužívanějším digitálním zařízením v Česku zůstává dál
smartphone. Chytré hodinky i chytrou televizi jsou používány častěji než
laptop.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Nejpoužívanějším digitálním zařízením v Česku zůstává dál
smartphone. Chytré hodinky i chytrou televizi jsou používány častěji než
laptop.
# Internet & Mobil # Marketing
K nástupu metaverse potřebujeme jednak vhodné technologie, jednak obsah,
který lidi zaujme, myslí si Julie Šislerová, zakladatelka skupiny Holky
v Metaverse.
Loni bylo metaverzum v hledáčku marketérů, letos se o jeho přidané
hodnotě pochybuje. I přesto mu je předvídána slibná budoucnost.
Budoucnost v zákaznickém světě bude patřit umělé inteligenci, metaverzu
nebo rozšířené realitě, myslí si Bronislav Kvasnička, který se zaměřil
na několik trendů zákaznického chování v roce 2030.
Rok 2022 přinesl luxusnímu segmentu po pandemii značné oživení. Letos se
však očekává kvůli ekonomické situaci zpomalení.
Značka vlasové kosmetiky se pustila do budování svého metaverza, pro
avatary vytvořila první sérii účesů.
Trendy letošního roku se ponesou na vlně umělé inteligence, metaverzu,
formátu krátkých videí, živého audia i AVOD.
Rok 2022 byl ve znamení rostoucí inflace, energetické krize a války na
Ukrajině. I nadále se však klade důraz na udržitelnost.