S festivalem francouzských filmů se spojuje KB, mediálně se vrací ČT

Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět Česká televize

Po 25. listopadu 2024 09:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/g55jfnom/francouzsky-film

Fullscreen Sdílet

/media/g55jfnom/francouzsky-film

Fullscreen Sdílet

V Praze začal projekcí současného filmového hitu francouzských kin Aznavour 27. Festival francouzského filmu, který se přesune i do Českých Budějovic, Hradce Králové a Ostravy. Během 114 projekcí uvede 47 filmů.

Generálním partnerem je jako tradičně díky svým francouzským vlastníkům Komerční banka, hlavními partnery hlavní město Praha, Bageterie Boulevard (všem návštěvníků festivalu poskytuje 50% slevu na své produkty) a francouzská automobilka DS Automobiles. Její model DS 7 Antoine Saint-Exupéry (film o tomto slavném spisovateli a letci je v programu festivalu) vévodí pasáži dějiště festivalu kina Lucerna v Praze. X

Po dvouleté přestávce se jako Hlavní mediální partner vrací Česká televize, druhým rokem pokračuje partnerství s francouzskou TV5 Monde, partnerem je nadále zpravodajský server France 24. Českými mediálními partnery jsou mj. Český rozhlas (Vltava a Radio Wave), Radio1, časopisy Reflex a Marianne.

Text: Aleš Hudský

# Česká televize # film # Český rozhlas # Bageterie Boulevard # Komerční banka # Francie # festival # Aznavour 27 # mediální partnerství # DS Automobiles

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.