Festivalové aktivace letos nabídnou tetování, DJing či zip line
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Většina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou
součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
Projekt „Budoucnost potřebuje každého“ otevírá diskusi, ale i prostor
pro změnu. Chce vyvolat veřejnou diskusi o zaměstnanosti české populace
starší 45 let.
Komerční banka nasazuje příšery do kampaně bojující proti rizikům
finančních podvodů.
Novou agenturou na správu sociálních sítí Komerční banky se stala
Image_Nation.
Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět
Česká televize
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnějším inzerentem v segmentu bankovních a spořitelních služeb byla
za uplynulý rok Komerční banka.
Grand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce
integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love
důchod“ pro Komerční banku.