Křetínský prodává dva bulvární týdeníky skupině Prisma Media
Bulvární týdeníky Ici Paris a France Dimanche získává od CMI France
společnost Prisma Media.
Bulvární týdeníky Ici Paris a France Dimanche získává od CMI France
společnost Prisma Media.
Světový streamingová jednička zahájila globální spuštění svého
nového prostředí. Největší změna grafického řazení od vstupu do Česka
v roce 2016 se stala realitou na prvních zařízeních.
Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět
Česká televize
Do francouzských mediálních aktivit by mohlo patřit také vydavatelství
komiksových titulů Delcourt Group.
Francouzský úřad rozhodl, že Křetínského televizi přidělí vysílací
frekvence.
Francouzský tisk uvádí, že podle Křetínského je cílem vzniku nové
televize obnovit původní význam veřejné debaty ve Francii.
Letošní rok je nabitý sportovními událostmi – hokejový šampionát
pořádaný v Česku, fotbalové Euro a nakonec i Letní olympiáda
v Paříži. Z technologického pohledu opět hody pro diváka.
Česká televize propojí v letním programu vysílání olympijských her
v Paříži s francouzskou kinematografií, seriálovou tvorbou i dokumenty
o Francii. Představuje tím nový koncept letního vysílání.