Růžový slon připravil vrcholového průvodce na cesty
Růžový slon odstartoval svou letní kampaň, jejíž součastí je i tzv.
vrcholový průvodce na cesty.
Růžový slon odstartoval svou letní kampaň, jejíž součastí je i tzv.
vrcholový průvodce na cesty.
Svatý Valentýn s sebou přináší i valentýnské kampaně, plné růžové
a červené barvy, srdcí a neodmyslitelné inspirace na dárky.
Růžový slon spouští valentýnskou kampaň. V ní se maskot značky rozhodl
odpoutat od všední reality a odvázat se.
E-shop s erotickými pomůckami startuje svou vánoční kampaň, nabídne
speciální slevové kódy i sloní postřehovou hru.
V segmentu erotických pomůcek v letošním roce prozatím nejvíce investuje
do reklamy e-shop Růžový slon.
Růžový slon sjednocuje značku pro širší publikum i kvůli expanzi do
zahraničí.
Růžový slon přichází s novou kampaní a speciálními slevovými akcemi.
Slaví tak 20 let na trhu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Vítězem v kategorii Mastercard Obchodník roku – Inovace roku –
lidskost v obchodě se stal e-shop Růžový slon. Druhý byl COOP a třetí
Notino.
E-shop Růžový slon spouští valentýnskou kampaň, opět s hlasem Martina
Stránského.
Růžový slon rozvíjí i nadále svůj animovaný koncept s maskotem.
Kampaní „Růžové Vánoce“ chce oslovit širší cílovou skupinu,
zejména starší spotřebitele.