Růžový slon chce vánoční kampaní oslovit i starší spotřebitele

Růžový slon rozvíjí i nadále svůj animovaný koncept s maskotem. Kampaní „Růžové Vánoce“ chce oslovit širší cílovou skupinu, zejména starší spotřebitele.

St 3. listopadu 2021 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18786/ruzovyslon_2021_vanoce

Fullscreen Sdílet

/media/18786/ruzovyslon_2021_vanoce

Fullscreen Sdílet

Tuzemský sexshop Růžový slon od listopadu spouští druhý ročník své vánoční kampaně, v níž rozvíjí svůj animovaný koncept s maskotem slona s hlasem herce Martina Stránského. Cílem kampaně je oslovit širší cílovou skupinu, a to i spotřebitele z řad starší generace

Kampaň, jež navazuje na sérii spotů uvedených letos na Valentýna, MDŽ, Velikonoce nebo 1. máje, bude k vidění v televizi na stanicích TV Nova, Prima, Óčko a slovenské Markíze. Dále se objeví v online prostoru a outdooru. Doplní ji PR aktivity. „Prostřednictvím televizních spotů chceme i nadále oslovit cílové skupiny, ke kterým se online reklama nedostane – především starší generaci lidí,“ komentuje novou televizní kampaň majitel společnosti Adam Durčák. „Navíc jsme letos pro zákazníky přichystali speciální kolekci zimních sportovních doplňků, jako jsou čepice nebo ponožky se sloním logem,“ dodává. 

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/640119253?h=995f345edb" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/640119253">TV V&aacute;noce 2021</a> from <a href="https://vimeo.com/user119290805">Ruzovyslon.cz</a> on <a href=„https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Koncept připravil interní marketingový tým Růžového slona ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motion House.

-stk- 

# reklama # kampaň # in-house # vánoční kampaň # Růžový slon # Brand Family # Motion House # Martin Stránský

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.