Růžový slon se ve valentýnské kampani „odvázal“

Růžový slon spouští valentýnskou kampaň. V ní se maskot značky rozhodl odpoutat od všední reality a odvázat se.

Po 23. ledna 2023 06:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23595/ruzovyslon_valentyn_2023

Fullscreen Sdílet

/media/23595/ruzovyslon_valentyn_2023

Fullscreen Sdílet

E-shop s erotickými pomůckami Růžový slon spouští novou valentýnskou kampaň, v níž opět vystupuje maskot, jehož dabuje herec Martin Stránský. Tentokrát se animovaný růžový slon rozhodne odpoutat od všední reality, popustit uzdu své fantazii a odváže se. 

„Valentýn je obecně spjatý s láskou a sexem. Cílem naší kampaně je diváky inspirovat a motivovat, aby obohatili svůj intimní život a zažili nová vzrušení. Kromě nových sexuálních poloh mohou vyzkoušet i nové erotické hračky, ale i různé doplňky. Například svazovací stuhu, kterou letos přibalíme všem zákazníkům při nákupu nad 1200 korun,“ komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák. 

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/790443605?h=0478406ec7" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/790443605">TV Valent&yacute;n 2023 - Ruzovyslon.cz</a> from <a href="https://vimeo.com/user119290805">Ruzovyslon.cz</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Kampaň běží od 17. ledna v televizi na stanicích Nova a Markíza a dále na internetu. Její součástí jsou také PR aktivity. Vytvořil ji opět in-house tým společnosti ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse.

-stk-

# e-shop # reklama # kampaň # e-commerce # in-house # Růžový slon # Brand Family # Valentýn # Motinhouse

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.