Růžový slon v letní kampani ladí „pozitivní vibrace"

Růžový slon v nové letní kampani odjíždí na dovolenou ladit „pozitivní vibrace". 

Pá 26. července 2024 10:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/2qajt3nz/ruzovyslon

Fullscreen Sdílet

/media/2qajt3nz/ruzovyslon

Fullscreen Sdílet

Prodejce erotického zboží Růžový slon spustil novu letní slevovou kampaň s názvem „Letní jízda se slonem“, která běží na internetu, v televizi a rádiu. Maskot značky, jemuž tradičně propůjčil hlas v české verzi herec Martin Stránský a na Slovensku Michal Hudák, se letos v létě rozhodl odjet na dovolenou, aby si „odpočinul a přepnul na pozitivní vibrace".

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/973845604?h=8599eafaa6" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/973845604">TV L&eacute;to 2024 - Letn&iacute; j&iacute;zda se Slonem - Ruzovyslon.cz</a> from <a href="https://vimeo.com/user119290805">Ruzovyslon.cz</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Televizní spot bude k vidění do konce sprna na kanálech Nova a Markíza, v rádiu bude značka slyšet na stanicích Evropa 2, Hitrádio, Fajn rádio a objevuje se také v online vysílaní. Součástí kampaně jsou i PR aktivity

Součástí letní kampaně je každoroční slevová akce. „Zákazníci mohou využít 20% slevu na Top 100 bestsellerů. Stačí do konce srpna využít kód LETO20. V rámci našich Top 100 bestsellerů lidé najdou různé druhy pomůcek včetně hraček v cestovních verzích, které lze jednoduše schovat do kapsy nebo kabelky,“ komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák

Kampaň připravil již tradičně in-house tým společnosti ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse

-stk- 

# reklama # kampaň # in-house # Růžový slon # erotické pomůcky # Brand Family # Motionhouse

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.