Růžový slon uzavírá májovou reklamou svou sérii spotů

Růžový slon nasazuje další spot ze své kampaně Růžové randění. Tentokrát oslavuje máj, měsíc lásky a milenců.

Ne 18. dubna 2021 07:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16389/ruzovyslon_maj

Fullscreen Sdílet

/media/16389/ruzovyslon_maj

Fullscreen Sdílet

Internetový obchod s erotickými pomůckami Růžový slon přichází s novou reklamní kampaní, v níž se nyní zaměří na máj, měsíc lásky a milenců. Další animovaný spot s maskotem Růžového slona a hlasem Martina Stránského bude nasazen do televize 19. dubna, konkrétně na Novu, Primu, Óčko a Markízu. 

Aktuální reklamní spot uzavírá sérii nazvanou Růžové randění, s níž Růžový slon začal na Valentýna, pokračoval na MDŽ a Velikonoce. Tentokrát ukáže, že vyznat lásku není těžké, zvlášť, když máte k ruce „růžové“ pomocníky a na nose růžové brýle.

„Tradice máje jako měsíce lásky je u nás velmi silná, a proto věříme, že naše růžová kampaň diváky potěší a inspiruje. Růžové brýle sice obvykle vnímáme jako symbol naivity a přehnaně pozitivního očekávání, ale proč si v dnešní těžké době přece jen trochu té bezstarostné naivity neužít? Sama láska nám přece občas růžové brýle na nos nasazuje,“ komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák.

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/537127960" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/537127960">TV 1. M&aacute;j 2021</a> from <a href="https://vimeo.com/user119290805">Ruzovyslon.cz</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Reklama opět přinese i tipy na lechtivé zážitky, ty však mohou zájemci načerpat například i z pořadu Pozitivní vibrace na stanici Óčko. Televizní spoty doplní sponzorské vzkazy, online reklama a PR aktivity.

Kampaň je opět dílem in-house týmu a agentur Brand Family a Motionhouse.

-stk- 

# e-shop # reklama # kampaň # e-commerce # in-house # Růžový slon # Brand Family # Motionhouse

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.