Růžový slon spouští vánoční kampaň s 3D maskotem

Prodejce erotických pomůcek Ruzovyslon.cz startuje svou vánoční kampaň. Oslovit chce širší cílovou skupinu.

Čt 26. listopadu 2020 07:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14905/ruzovyslon

Fullscreen Sdílet

/media/14905/ruzovyslon

Fullscreen Sdílet

Tuzemský prodejce erotických pomůcek Ruzovyslon.cz spouští svou česko-slovenskou vánoční kampaň, v níž sází na maskota v 3D provedení. Slon, jemuž propůjčil hlas herec Martin Stránský, v reklamě ve své dílně pečlivě a soustředěně balí vánoční dárky.

Kampaň poběží v televizi, outdooru a na internetu. V televizi budou nasazeny reklamní spoty i sponzorské vzkazy na kanálech skupiny Nova a Markíza. Součástí budou i PR aktivity.

„Prostřednictví televizní kampaně chceme nejen zvýšit povědomí o naší značce, ale zejména oslovit cílové skupiny, na které online reklama nedosáhne – typicky starší generaci. Ačkoliv jsou našimi nejčastějšími zákazníky mladší ročníky od 20 do 35 let, klientela třeba i nad 70 let není výjimkou,“ přibližuje majitel společnosti Adam Durčák. Značka přitom v televizi již komunikuje, například prostřednictvím pořadu Pozitivní vibrace na stanici Óčko, kde přináší lechtivé rady a tipy od sexpertky Veroniky.

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/477051465" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/477051465">Růžov&yacute; slon - V&aacute;nočn&iacute; spot</a> from <a href="https://vimeo.com/motionhouse">Motionhouse.cz</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Koncept připravil interní marketingový tým firmy ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motion House.

-stk-

# reklama # kampaň # vánoční kampaň # Růžový slon # erotické pomůcky # Brand Family # Motion House

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.