Rock for People představuje novou vizuální identitu

U příležitosti svých 30. narozenin uvádí festival Rock for People novou vizuální identitu. 

Čt 7. listopadu 2024 15:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/om2czxld/rfp_logo

Fullscreen Sdílet

/media/y4bfqbnq/rfp

Fullscreen Sdílet

Festival Rock for People oslaví následující letní sezónu jubilejní 30. narozeniny. K tomuto výročí si nadělil novou vizuální identitu, která odráží jeho jasnou profilaci na trhu, silnou vizi a sebevědomou prezentaci. Novou podobu dostalo i logo. 

„Pro naše fanoušky je Rock for People každoročním ‚dobitím baterek‘ ve světě moderní energické rockové hudby. Naší snahou bylo co nejautentičtěji zachytit esenci festivalu a moderní formou ji předat potenciálním návštěvníkům,” říká Luděk Motyčka, Marketing & Booking Director společnosti Ameba Production, která festival Rock for People organizuje. 

Nový grafický design pochází z dílny slovenského Studia Echt. 

Pořadatelé festivalu kromě nového vizuálu představili i prodloužený termín oslav 30. narozenin z původního třídenního termínu. Na návštěvníky čeká v hradeckém Parku 360 čtyřdenní program od 11. do 14. června 2025. Vstupenky na festival v limitované edici jsou k dispozici na stránkách festivalu, v prodeji jsou již také speciální vstupenky jako VIP, Comfy+, Junior, Senior nebo ZTP.

-stk- 

# logo # vizuální identita # festival # Rock for People # hudební festival # Studio Echt

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.