Festivalové aktivace letos nabídnou tetování, DJing či zip line
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Festival Colours of Ostrava vstoupí do svého 22. ročníku s novou
vizuální identitou od Studia Najbrt.
U příležitosti svých 30. narozenin uvádí festival Rock for People novou
vizuální identitu.
Mladší ročníky častěji poslouchají jednotlivé skladby, playlisty či
celá alba interpretů. Starší upřednostňují rádio.
Aktivace partnerů na hudebních festivalech dalece přesahují chilli out zóny
s logem. Připravují edukační aktivity, vodní biotop, seznamku pro
nezadané či rovnou svatební obřady.
Pražský hudební festival má nového generálního partnera, stala se jím
ČSOB.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do Ameba Production, pořadatelské společnosti festivalu Rock for People,
přichází Antonín Parma.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou marketingovou ředitelkou festivalu Metronome Prague se stala Renata
Werliková.