Reklamní investice v červenci rostly ve všech mediatypech

Podle hrubých údajů z monitoringu se reklamní výdaje v červenci mírně zvýšily. Nad úrovní loňského stejného období zůstávají i za prvních sedm měsíců roku.

St 18. srpna 2021 07:25 1 min Sdílet

# Reklama

/media/8492/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/8492/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Monitorované reklamní investice směřované do nadlinkových médií byly v červenci meziročně vyšší ve všech sledovaných mediatypech. Celkové meziroční navýšení bylo v červenci jen mírné (+3 %) a bylo rovnoměrně rozloženo mezi všechny mediatypy, ukazují data monitoringu Nielsen Admosphere.

Za období prvních sedmi letošních měsíců byl monitorovaný objem investic určených pro reklamu v médiích meziročně vyšší o šest procent. Nejvyšší navýšení náleží podle monitoringu tiskové reklamě, největší objem vykazuje televizní reklama. Venkovní reklama stahuje ztrátu, způsobenou proticovidovými opatřeními, za stejným loňským obdobím ale přeci jen zaostává (-10 %).

/media/17886/medialni-investice_cervenec

Fullscreen Sdílet

Přehled nepostihuje vývoj v internetové reklamě, protože monitoring reklamy zachycuje jen část internetových formátů. Údaje z monitoringu investic také nevyjadřují skutečnou výši investic, kterou média z reklamy získávají. Jde o zhodnocení reklamního prostoru na základě ceníkových cen.

-mav-

# reklama # investice # Nielsen Admosphere # monitoring # mediální investice # mediatyp

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.