Rajec zve přes interaktivní videa do Rajecké doliny

Rajec vytvořil interaktivní videa, přes která se mohou lidé „zúčastnit“ sběru divokých plodů nebo chování včel.

So 8. srpna 2020 08:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13654/rajec_kouzlapramene

Fullscreen Sdílet

/media/13654/rajec_kouzlapramene

Fullscreen Sdílet

Značka Rajec z portfolia společnosti Kofola vytvořila kampaň „Kouzla pramene“, jež má přiblížit půvab nedotčené přírody v Rajecké dolině. Jejím cílem je také ukázat dlouhodobé úsilí Kofoly o ochranu regionu a snahu vypěstovat si vlastní bylinky pro řadu ochucených vod. 

Součástí kampaně jsou interaktivní videa na webu kouzlapramene.com, kde si mohou návštěvníci zažít pěstování bylinek, posbírat s bylinkářkou divoké plody nebo se od včelaře dozvědět zajímavosti o životě včel. To vše na místech, kam se návštěvníci běžně nedostanou. Kromě toho mohou získat i tipy na pěstování bylinek, poslechnout si nahrávky z úlu nebo třeba zvuky vánku v heřmánkovém poli.

„Autenticita je pro nás klíčová. V našich marketingových kampaních nebudujeme umělé příběhy. Ty naše jsou přímým odrazem toho, jak a kde vzniká naše pramenitá voda Rajec,“ říká Lucie Hubináková, senior brand manažerka značky.

Spotřebitelé se letos spolu se značkou také mohli zapojit do sázení vlastních bylin. Prostřednictvím webu mohli zažádat o balíček semínek rajeckých bylinek a sami si je vysít. Během tří dnů se rozdalo přes 4000 balíčků semínek. 

Pod kampaní, jejíž součástí je i tag-on televizního spotu, je podepsána agentura Zaraguza. Produkci zajistila společnost Revers. Režie se ujal Maroš Milčík. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Zaraguza # Rajec # Rajecká dolina # Revers # Maroš Milčík

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.