Rajec v kampani děkuje přírodě, vyzývá k péči o ni
Pramenitá voda Rajec, přichází s novou kampaní, v níž říká:
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“
Pramenitá voda Rajec, přichází s novou kampaní, v níž říká:
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“
V minisérii spotů představuje hlavní hrdiny produktové řady a propojuje
prvky „uklidňujícího světa meditace s čistou rajeckou přírodou".
V rámci zimní kampaně McDonald´s představuje životní cyklus rPET
lahví na sociálních sítích pomocí krátkých loop videí.
Kofola začala dodávat nápoje Kofola, Rajec a Vinea ve vratném skle do
prvních obchodů.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kofola ČeskoSlovensko představuje nový projekt Cirkulka, v jehož
rámci nabídne v obchodech své nápoje ve vratných lahvích.
Hledáme v marketingu nové cesty, a to bez závislosti na televizi, říká
marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko Pavol Chalupka.
Rajec uvádí vyhledávač venkovních sportovišť, přes který je možné
najít posilovny, místa pro plavání v přírodě či in-line stezky.
Rajec vytvořil interaktivní videa, přes která se mohou lidé
„zúčastnit“ sběru divokých plodů nebo chování včel.