Radegast se mění na ležák a vrací v nové verzi svůj spot

Podívej se mu znovu do očí, vyzývá Radegast a mění Ratar z výčepního speciálu na ležák.

St 31. ledna 2024 10:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/qq1l31wf/radegast_ratar-2024_tvc_scrn_4

Fullscreen Sdílet

/media/qq1l31wf/radegast_ratar-2024_tvc_scrn_4

Fullscreen Sdílet

Kampaň z dílny Boomerang Communications s vlkem pro pivo Radegast Ratar má pokračování. Radegast totiž mění Ratar, ze kterého se nově stává ležák.

Nová komunikace pracuje s výzvou „Podívej se mu znovu do očí“, čímž upozorňuje na to, že i ti, kdo Ratar už znají, ho mají vyzkoušet znovu, teď v podobě pivního ležáku. „Stejně jako ke správným rozhodnutím musíš dozrát, tak i Ratar dozrál do své finální podoby plného intenzivně hořkého ležáku,“ glosuje posun směrem k ležáku Petr Klíma, Senior Brand Manager Plzeňského Prazdroje, který má značku Radegast na starost.

Klíčový vizuál, jehož motiv se objeví na billboardech, CLV i v instore, připravila agentura Boomerang Communication interně a vznikal kombinací reálných fotek a výstupů z AI.

/media/h4jaexsd/radegast_ratar_bigboard

Fullscreen Sdílet

Tag-on, který poběží spolu s předchozím spotem, vznikal v UPP a ve spolupráci s produkcí Armada Films.

Součástí komunikace bude online kampaň s vizuály a video materiály, vytvořené v rámci přípravy kampaně i nová verze digitální online hry s upraveným příběhem. 

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, video spot je možné zhlédnout pouze na YouTube

Credits

Plzeňský Prazdroj – značka Radegast (klient):

  • Petr Klíma Senior Brand manager Radegast
  • Míša Loudová Junior Brand manager Radegast

Boomerang Communication (agentura):

  • Robert Marek – Senior Project Team Leader
  • Pavel Sobek – Creative Leader, copywriter
  • Jaroslav Šlauf – Art Director
  • Vít Nešpor – Social Media Manager

Produkce:

  • ARMADA films – TV produkce
  • UPP – post-produkce
  • Saša Šurkala – režie
  • Petr Dobiáš – fotograf

-mav-

# reklama # pivo # Plzeňský Prazdroj # Radegast # ležák # Boomerang Communication

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.