Češi 45+: Cílová skupina, jakou svět neviděl
Nejpočetnější věková skupina lidí v Česku je z hlediska marketingu
dost často neviditelná, popisuje na základě výsledků studie Češi 45+
Petr Tomáš z WPP Media.
Nejpočetnější věková skupina lidí v Česku je z hlediska marketingu
dost často neviditelná, popisuje na základě výsledků studie Češi 45+
Petr Tomáš z WPP Media.
Trendy na reklamním televizním trhu se nemění a zadavatelé reklamy se musí
připravit na další zdražování reklamního prostoru.
Výnosově nejsilnější hráč komerčního TV trhu zaznamenává
neoslabující tlak na svůj reklamní prostor. Někteří klienti už proto
jednají o rezervacích pro své dodatečné investice. Už teď je jisté, že
se cena TV reklamy znovu zvýší. Ve hře je také změna cílové skupiny pro
rok 2025.
Druhá část seriálu od Vítězslava Klementa, který přináší tipy
podnikatelům pro práci s reklamou na sociálních sítích, se zaměřuje na
výběr a oslovení cílové skupiny.
Většina lidí, kteří Meltu vyzkouší, je mile překvapená, říká Lea
Striežencová z firmy Kávoviny, jež značku cereálního nápoje vlastní.
Pro optimalizaci televizních kampaní zapojuje Media Club umělou inteligenci.
Díky tomu dokáže lépe přizpůsobit kampaně klientů na 25 definovaných
cílových skupin.
Dnešní generace lidí ve věku 55–69 je aktivnější a technologicky
zdatnější než před šesti lety. Vyplývá to z nové vlny výzkumu OMG
Research zaměřené na tzv. stříbrnou generaci.
V druhé části rozhovoru pro Atmedia komentuje Martin Nováček aktuální
trendy v konzumaci médií a dopady, jaké mají na oslovování jednotlivých
cílových skupin.