PRE vstupuje poprvé s kampaní do televize

Ve své historicky první televizní kampani sází Pražská energetika na pohádkový příběh.

Čt 9. června 2022 11:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21261/pre_ooh_liska_slider

Fullscreen Sdílet

/media/21262/pre_ooh_liska_smb

Fullscreen Sdílet

Pražská energetika (PRE) vstupuje poprvé ve své historii s kampaní do televize. Sází přitom na pohádkový příběh o přátelství zvídavého chlapce Přemka a jeho kamarádky lišky Eli, jež se mu zjeví při hodině fyziky a společně dodají energii elektrokoloběžce, elektromobilu, tramvaji, veřejnému osvětlení, hračkám v dětském pokojíčku a celému městu. Cílem kampaně je především budování pozitivního vztahu se značkou.

Kampañ bude k vidění v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. „Přemek a Eli primárně budují povědomí o značce, zároveň ale spot propaguje PRE jako infrastrukturního a elektromobilního partnera a dodavatele služeb – nejen elektřiny a plynu. Přestože PRE slaví 125 let, důležitými tématy jsou pro nás modernost a inovace. Proto jsme také zvolili technologii 3D efektů,“ přibližuje Viktor Procházka, head of strategic marketing za PRE.

„Ačkoliv elektřinu používáme neustále, nikdo jsme ji neviděli. To nám dává prostor k představivosti, stejně jako v příběhu našeho malého hrdiny. Právě díky jeho představivosti zažíváme, kolik dobrého může elektřina od značky PRE přinášet,“ dodává Aleš Hron z agentury WMC Grey, jež je pod kampaní podepsána.

Postava lišky je kompletně 3D z dílny PFX. Produkce se ujala společnost Boogie Films s režisérem Martinem Dudou. Vzhledem k tomu, že je značka historicky provázaná s Prahou, odehrává se spot v reáliích metropole. Spotu dominují tři hlavní oblasti, kterým se PRE věnuje: PRE mobilita, elektřina a plyn do domácností a elektřina pro celé město.

-stk-

# reklama # kampaň # WMC Grey # PFX # Boogie Films # PRE # Pražská energetika # Martin Duda

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.